fbpx
Energy Fitness Club logo

Dette er en vanskelig situasjon for alle og vi har forståelse for at noen har spørsmål rundt medlemskapet sitt. Myndighetene oppfordrer den norske befolkning til å delta i den største folkedugnaden noensinne, og vi håper inderlig på godvilje fra våre medlemmer i en slik vanskelig situasjon.

ENERGY sin viktigste jobb nå er å sørge for at alle våre medlemmer og ansatte har et treningssenter å komme tilbake til når vi åpner igjen. Neste forfall på treningsavgiften går den 20.3, og vi oppfordrer alle til å betale som vanlig ved forfall, selv om du nå ikke får trent på et par uker. Vi vil utvide medlemskapet i antall stengte dager. Det vil si at hvis vi må holde stengt i 3 uker, ja så betaler du ikke noe for de 3 ukene. Vår utfordring er imidlertid at det er svært krevende å ta dette tapet i en og samme måned. Vi har mange løpende kostnader hver eneste måned, uansett drift eller ikke. Det er små marginer i treningsbransjen og en måned uten inntekt vil bety redusert tilbud og i verste fall nedleggelse. Dette gjelder for alle treningssentre, ikke bare ENERGY. Vi ber derfor om at de av dere som har mulighet til det lar medlemskapet løpe videre, og så vil vi kompensere dere. Det lover vi.

Vi er allerede i gang med å se på ulike aktiviteter og kompensasjon. Blant annet etablerer vi nå samarbeid med Myworkout GO, en helse- og treningsapp som bl.a gir deg tilgang til over 100 gruppetimer. Dette er noe dere får av oss så snart vi har etablert dette hos leverandøren.

Vi trenger deg, kjære medlem, mer enn noensinne. Vær så snill å hjelp oss med å komme gjennom dette sammen, slik at vi igjen kan åpne dørene og ta dere imot med de samme flotte ansatte, det samme solide treningstilbudet og gi dere den kvalitet og service som dere fortjener.

Hilsen Jannike, Anette, Kaja, Simen, Anine, Nadine, Rina, Jeanette, Trine, Egil, Jim, Erika, Maria, Lene, Mona, Beate, Kristoffer, Christina, Betine, Fredrik, Nina, Edyta, Karianne, Morten og Bjørn-Vidar – alle oss på ENERGY