fbpx
Energy Fitness Club logo

Timebeskrivelse

Passer for alle

Passer for de fleste

For de som har trent litt

Grønne timer

Basic styrke
Effektiv trening etter god musikk,der du trener kjernemuskulaturen i jevn tempo med fokus på riktig trening. Gir deg bedre og sterkere holdning og økt balanse

MRL
Sang for sang i oppvarming også store muskelgrupper, med fokus på mage, sete og ben. Det brukes egen kropp og ulik type utstyr i styrkedel.

Sirkeltrening
Sirkeltrening har flere bruksområder og kan tilpasses ut fra hvilke egenskaper og kvaliteter du ønsker å prioritere. Både for å bygge muskler, bli sterkere, forbrenne fett og få bedre kondisjon.I korte trekk går sirkeltrening ut på å kombinere flere øvelser i en bestemt rekkefølge, korte pauser, og at du repeterer sekvensen av øvelser flere ganger. En utholdende og effektiv styrketime gjennom intensiv trening,der du trener både kondisjon og styrke.

Styrke med stang
God trening for kjernemuskulatur samtidig som den passer for alle.

Sykkel 30
Denne halvtimen passer for de fleste, og man blir sliten uansett hvilket treningsnivå du ligger på. Timen kjøres etter musikk/rytme, og du styrer selv hvor hardt du kjører på sykkelen.

Sykkel watt/puls
Spinningtime som utfordrer deg på anerob og aerobt nivå.
Her skal puls, frekvens og tråkk trenes.
Garantert svett og godfølelse etter timen.

Tabata
Timen tilpasses medlemmene og inneholder styrketrening, fortrinnsvis store muskelgrupper og kondisjonsøvelser. Vi jobber 40 sekunder og har 10 sekunder pause i 8 repetisjoner. Dvs man jobber 4 minutter intensivt.

Zumba
Er en dynamisk, morsom og enkel danseklasse med høy treningseffekt! Latinske rytmer og partymusikk drar deg gjennom timen som har enkle bevegelser. Zumba har tatt verden med storm. Du får brukt hele kroppen og i tillegg er det gøy.

Zumba Step
Et litt annerledes step time!
Zymba step er en danseinspirert time der musikken motiverer deg. Du trener legger, lår og rumpe kjerne i større grad enn un der vanlig zumba time, uten at det føles som en treningsøkt. I zumba step r det egne kombinasjoner for hver sang, men mange av trinnene vil gå igjen i løpet av timen.

Kundalini Yoga
Gjennom øvelser og meditasjoner stimuleres og styrkes nervesystemet, immunsystemet og kjertelsystemet og bidrar til følelse av økt velvære både fysisk og mentalt. Kundalini yoga er mer enn bare fysisk trening. Det er et dynamisk, kraftig verktøy for å utvide bevisstheten. Kundalini er yogaen for hverdagen og det passer for alle. Vi bruker enkle, men kraftfulle teknikker både i stillinger og i meditasjon, fokus er innover og alle er kun sin egen utfordrer. Her er det ingen sammenligning, ingen fokus på vårt yttre.

Mantra
Bruken av mantraer eller sang har blitt brukt i hedenske ritualer og religiøse skikker i århundre. I meditasjon gir mantraer sinnet et fokuspunkt, noe å meditere på. Mantraer kan sies høyt, lydløst, eller til og med bare tenkt under meditasjon. Mantra-meditasjon er en flott måte å slappe av og sentrere tankene dine på. Det er enkelt å gjøre, og det er mange gode helsemessige fordeler. Det kan ta flere meditasjonsøkter før du begynner å føle de fulle effektene, men selv en kort, enkel økt kan bidra til å redusere stress og gi deg mer energi.

 

Oransje timer

Zumba avansert
Dette er en time for deg som er vant til litt koreografi og fart, eller bare liker en utfordring. Lover kule danser ,tøff musikk, høy puls og mye moro!

Blå timer

Buttlift
Ønsker du deg veltrent og formfull rumpe og sterk lår?
Da er buttlift noe for deg!
Dette er en time med god musikk og enkle styrke øvelser for nedre del av kropp. Du har mulighet til å tilpasse tyngden etter ditt behov og form. Treningsformen skal gi deg sterke lår og formfull rumpe. Vi bruker egen kroppsvekt, strikk, corebar, catslide og vekter.
Time laget spesielt med tanke på trening av rumpe og lår. Høy intensitet som garanterer en støl rumpe dagen derpå!
En intensiv økt med blanding av øvelser med egen kroppsvekt og noen med ekstra vekt. Her får man trent hele kroppen, i tillegg til kondisjonstrening. Timen er inspirert av styrketreningene man har mellom bokseøkter. Fra hennes timer skal du komme ut svett med en følelse av å ha ytet maks.

LIIT

LIIT: Low Intensity Intervall Training.
Passer for absolutt alle, relativt rolig trening med vekter og kroppsvekt.
Garantert at du blir både svett og får den feel-good følelsen etterpå.

VEAR


Adresse

Bjellandveien 16,

3172 Vear

ÅPNINGSTIDER


Medlemmer: 05-00 alle dager hele året

BETJENT RESEPSJON


Mandag - Torsdag: kl 1630-20

Fredag kl 1630-1900

Resepsjon stengt fra 11. - 18.4

TOLVSRØD


Adresse

Carl XVs 19,

3150 Tolvsrød

ÅPNINGSTIDER


Medlemmer: 24/7 alle dager hele året

BETJENT RESEPSJON


Mandag - Onsdag: kl 17-20

Resepsjon stengt fra 12.4 til 18.4

KONTAKT OSS


Telefon

33 33 01 01

Pin It on Pinterest