Energy Fitness Club logo

Kontakt oss

Telefon

33 33 01 01 (gjelder kun generelle spørsmål. Henvendelser vedr ditt medlemskap, betaling etc sendes til hei@energyfitness.no)

}

Åpningstider

Se sentrenes åpningstid nederst på denne siden.

Ofte stilte spørsmål:

Hvordan melder jeg med inn?

Det gjør du enkelt via vår hjemmeside – energyfitness.no/bli-medlem.

Hvordan kommer jeg meg inn på senteret etter innmelding?

De 30 første dager etter innmelding kommer man inn på senteret ved å taste inn sitt mobilnummer på kortleser eller ved å scanne QR-koden. Etter 30 dager slutter mobilnummer å fungere som kode. Man må i løpet av den perioden ha kjøpt nøkkelbrikke i drikke-/vareautomaten på senteret, alternativt kan man velge å droppe nøkkelbrikke og heller fortsette med å scanne QR-kode., se energyfitness.no/inngang.

Hva hvis jeg har glemt adgangsbrikke eller ikke får koden til å fungere

Da kontakter du vår vakt-telefon på 33330101 (tast 4).

Hvordan fryser jeg medlemskapet mitt?

Medlemskapet fryser du enkelt i medlemsportalen på vår hjemmeside, energyfitness.no/medlemsportal

Jeg har sagt opp mitt medlemskap, hva skal jeg gjøre med brikken?

Adgangsbrikken kan ikke brukes om igjen, så denne kan du bare kaste.

Hvordan betaler jeg for medlemskapet?

Betaling av medlemsavgift skjer via avtalegiro. Når avtalegirofullmakt er opprettet i medlemmets bank og ENERGY Fitness har mottatt fullmakten i sitt medlemssystem kan første avtalegirotrekk foretas. Inntil fullmakten er mottatt vil terminbetaling skje på manuell faktura tilsendt elektronisk. Det påløper da fakturagebyr i tillegg til terminbeløp. Avtalt terminbeløp blir deretter trukket fra medlemmets konto etterskuddsvis den 20. hver måned uavhengig av treningshyppighet inntil medlemmet sier opp medlemskapet.

Hvor oppretter jeg avtalegiro?

Avtalegiro kan du opprette i medlemsportalen. Alternativt kan medlemmer på avd Borgheim opprette avtalegiro ved å klikke HER, og øvrige medlemmer kan opprette avtalegiro ved å klikke HER.

Jeg har fått en faktura, hvorfor blir det ikke trukket på avtalegiro?

Betaling hos oss gjøres på avtalegiro, men har du mottatt faktura er dette fordi du ikke har opprettet avtalegiro. Avtalegiro kan du opprette i medlemsportalen. Alternativt kan medlemmer på avd Borgheim opprette avtalegiro ved å klikke HER, og øvrige medlemmer kan opprette avtalegiro ved å klikke HER.

Hvordan avslutter jeg medlemskapet?

Medlemskapet avsluttes i Medlemsportalen.

Jeg har sagt opp medlemskapet, hvorfor får jeg fortsatt faktura?

Ved oppsigelse av medlemskap opphører medlemskapet ved utgangen av den første hele kalendermåned som kommer etter oppsigelsesmåned, med en måneds betalende oppsigelsestid til ordinær pris. Dvs hvis man eksempelvis sier opp 2. mars så er april oppsigelsesmåneden, og siste faktura kommer i april med forfall den 20. Senteret kan benyttes ut oppsigelsestiden.

Avd. Tolvsrød

Avd. Vear

Pin It on Pinterest